Aangekomen in Nieuw Zeeland

3 augustus 2018 - Springston, Nieuw-Zeeland

(Geschreven door Jade)
Na een lange tijd reizen, zijn we gisteren op plaats van bestemming aangekomen; Christchurch. Eerst vlogen we richting Hongkong, waar we onze eerste overstap hadden. Deze vlucht was met klm en duurde 11 uur. Hierbij waren we positief verrast, het glutenvrije eten was goed (voor vliegtuigeten) en de films waren leuk. Jade heeft er vier tijdens de vlucht kunnen kijken. Alhoewel Dimphy er 40 in haar lijst gezet had die ze nog MOEST zien, heeft zij er maar 2 bekeken.
In Hongkong was de vermoeidheid dan ook groot, maar daarom moesten we actief blijven. Zoals je ook kan zien via polarsteps hebben we heel het vliegveld wel gehad. Ook de zoektocht naar paracetamollen in het Chinees is een flinke uitdaging.
Na 8 lange uren wachten, stapten we op het vliegtuig naar Auckland. Deze vlucht was met de maatschappij Air new Zealand en duurde 10 uur. Tijdens deze vlucht, lukte het om nog een paar uur te slapen en deze leek ook een stuk sneller te gaan dan de vorige.
In Nieuw Zeeland aangekomen, moesten we overstappen op een binnenlandse vlucht richting Christchurch. Daarvoor moesten we eerst door de douane, waar we moesten uitleggen wat Advocaat was. Voor ons persoonlijk al een moeilijke kwestie en al helemaal in combinatie met onze vermoeidheid.
Na nog een uur vliegen waren we dan eindelijk in Christchurch, waar Karen ons opwachtte.
Terug bij Karens huis hadden we het plan om pas 's avonds te slapen, wat ons meer moeite kostte dan we hadden verwacht. Uiteindelijk hebben we om half 8 onze kamer opgezocht en zijn we na 13/14 uur slaap weer zo goed als uitgerust en kunnen we de dag weer beginnen!!

1. Jan:
    3 augustus 2018
    Heftig, maar fijn dat jullie er zijn ! Fijne tijd !
  2. Opa en Oma:
    3 augustus 2018
    Jemig wat een reis zeg. Maar fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Veel plezier en geniet met volle teugen. Liefs van ons.
  3. Ellen:
    3 augustus 2018
    Wat een reis! Maar nu kan het avontuur beginnen, genieten! X
  4. Frans Boogaard:
    3 augustus 2018
    Leuk om jullie via deze blog te kunnen volgen. Wát een reis hebben jullie achter de rug. Nu kunnen jullie écht gaan genieten. Laat die verhalen én foto's maar komen.
  5. Scarlett:
    Have fun 😘
  6. Quinten:
    Fijne vakantie Jade. Geniet ervan
  7. Ineke Schröder:
    3 augustus 2018
    Flinke reis achter de rug zeg!!!!!
    Fijne vakantie verder!!!