Bijna aangebroken: de dag van vertrek!

30 juli 2018

Morgen is het zover: dan vliegen Jade en ik naar Nieuw-Zeeland! Na vele maanden van het regelen van praktische zaken (er komt heeeeeel veel bij kijken), het huren van een campervan, het boeken van vliegtickets, het rondsnuffelen op het internet en in boeken naar mooie plekjes etcetera etcetera... komt morgen toch echt de dag waarop we vertrekken.

Afgelopen zaterdagavond kwamen wat familie en vrienden bijeen om afscheid te nemen. Heel leuk om iedereen nog even te zien voor deze reis begint. Bedankt aan de aanwezigen dat ze er waren! En natuurlijk een extra bedankje aan Hans voor zijn prachtige toespraak :)

Toespraak Hans Toespraak Hans

Morgen om 17 uur vliegen we vanaf Schiphol naar Hong Kong. Als je ons wilt volgen, is het vluchtnummer KL887. Na Hong Kong vliegen we met vlucht NZ80 naar Auckland en als laatste vlucht is er nog NZ535 naar Christchurch. We komen Nederlandse tijd rond half 3 's nachts (woensdag op donderdag nacht) aan op de eindbestemming.

Vergeet niet om ons ook te volgen via Polarsteps!

Tot snel!

Groetjes Dimphy en Jade

1. Mijny Louws:
    Hele fijne tijd meiden!
    Geniet ervan.
    Jullie achterburen, Mijny en Janis
  2. Carla:
    Hoi Dimphy en Jade,
    Spannend hoor,maar hartstikke tof dat jullie dit doen.Echt geweldig.
    Vooral héél veel genieten en alles doen wat maar mogelijk is.
    We gaan jullie zeker volgen!
    Nogmaals,geniet en geniet!!
    Lieve groetjes van Jan en Carla

Lieve groetjes en
  3. Henriëtte:
    30 juli 2018
    Hey, ff nog goed uitrusten voor de lange vlucht. Heel veel plezier, lekker veel verhalen op de blog zetten (kunnen we meegenieten), en geniet ervan!! Grts, Henriëtte
  4. Nancy De Vos:
    30 juli 2018
    Veilige vlucht en reis en geniet ervan
  5. Wim en Lea den Engelsman:
    Hoi Dimphy en Jade,
    Wat een mooie ervaring zal dit allemaal voor jullie zijn. Zo fijn dat jullie dit samen gaan beleven. We gaan met jullie meegenieten.
    We wensen jullie een goede en veilige reis naar jullie bestemming. Geniet ervan!!!
    Lieve groetjes, Wim en Lea.
  6. Ellen:
    30 juli 2018
    Ik wens jullie een supermooie reis en we gaan jullie op de voet volgen.
    Plezier en genieten!
    Groetjes Ellen en Florine xxx
  7. Korstanje:
    Lieve schatten een Goede en FIJNE REIS .💋💋Opa Oma
  8. Opa en Oma:
    30 juli 2018
    Lieve Dimph en Jade. Een hele goeie reis en een fantastische tijd samen. Geniet van het prachtige land. Lieve groetjes en nog een heleboel knuffels.