Lake Tekapo; check!

5 augustus 2018 - Lake Tekapo, Nieuw-Zeeland

De eerste dag met de camper zit erop. Alles zit erop en eraan! Hij is 7.2 meter lang, dus het was wel even wennen. Links rijden ging verbazingwekkend makkelijk, al wilde Dimphy soms iets te veel naar links uitwijken waarop Jade riep: dichtbij het lijntje! En dan was het weer duidelijk. De eerste dag met de camper zijn we naar Lake Tekapo gereden via Ashburton en Geraldine. We kwamen rond 6 uur aan op een camping aan het meer. Inmiddels begon het al te schemeren. Nadat we uitgevogeld hadden hoe alles aangesloten moest worden, liepen we richting The Church of the good Shepherd. Daar hebben we kunnen genieten van een heldere avond waar de sterren heel goed te zien waren. ( helaas geen foto's daarvan kunnen maken). Daarna richting de koude camper gegaan en onder een dubbel dekbed heerlijk geslapen. De volgende morgen vroeg eruit en nogmaals richting de kerk gegaan voor wat mooie foto's (zie polarsteps). En nu warmen we op naast de open haard in een wegrestaurantje in Twizel. Zometeen vervolgen we de weg naar Oamaru. Tot snel!!!

1. Maurice:
    Kicken meiden!!
  2. Opa en Oma:
    5 augustus 2018
    Hoi Scheetjes. Wat fantastisch. We hebben gisterenavond laat (vannacht) nog even de vlog gezien wat is dat leuk dat rijden in de camper. Wat genieten jullie!!! Liefs van ons.XXX
  3. Nancy De Vos:
    5 augustus 2018
    Spannend hoor, al winter daar?