Het gaat door!

17 april 2018 - Eindhoven, Nederland

Jaaaa, het is zeker! Ik ga naar Nieuw-Zeeland! Zojuist heb ik mijn work experience agreement getekend, die nu nog getekend moet worden door de organisatie waar ik ga stage lopen. Daarnaast zullen alle praktische zaken van start gaan, waar nog een hoop bij zal komen kijken. Vliegticket, visum, paspoort, verzekering etcetera etcetera... Ik ben er voorlopig nog wel even zoet mee!

Gisteren had ik op school een bijeenkomst waarbij ik al veel informatie kreeg over de praktische zaken. En daarnaast vertelde ze ook nog dat een visum aanvragen in het ergste geval zes maanden kan duren! Zes maanden... Na even de maanden vooruit tellen, kwam ik erachter dat augustus helemaal niet meer zo ver weg is: over 3,5 maand vlieg ik al naar Nieuw-Zeeland! Ik besefte me ineens dat dat al heel erg snel is!

Voor wie het nog niet heeft meegekregen: de eerste maand, in Augustus, ga ik samen met Jade een kleine maand reizen door Nieuw-Zeeland. We willen onze tocht beginnen in Christchurch en met een camper eerst het Zuidereiland over crossen. Daarna pakken we de boot naar het Noordereiland en rijden we daar ook nog een rondje tot aan Auckland. Vervolgens zal Jade mij eind augustus verlaten om terug te gaan naar Nederland, terwijl ik mijn stage op 27 augustus 2018 begin, die tot 23 januari 2019 zal duren. Deze stage is in Auckland, maar ligt wat buiten het centrum, in Albany.

Dus de voorbereidingen gaan verder door. En uiteraard houd ik jullie op de hoogte :)

Heb je vragen over mijn stage of vind je het leuk een ander berichtje te sturen, dan kan dat hieronder in de reacties!

1. Opa en Oma:
    17 april 2018
    Lieve Dimphy. Een heel vehaal al. Jullie zijn heel wat van plan met jullie rondreis. Het zal wel prachtig zijn. En daarna je stage, wat een ervaring zal dat ook zijn. Wij hopen dat alles goed mag gaan. Groetjes Opa en Oma