Een kleine update...

3 oktober 2017 - Eindhoven, Nederland

Hier een kleine update van de voortgang!

Vorige week heb ik mijn propedeuse in ontvangst genomen. Erg belangrijk, want dat is één van de eisen waaraan ik moet voldoen voordat ik op stage mag volgend schooljaar! Daarnaast moet ik in het tweede jaar, waar ik nu in zit, 75% van de vakken halen. De eerste tentamenweek is over een paar weken, dus dan gaan we een start maken om uiteindelijk ook deze tweede eis te halen!

Inmiddels heb ik voor het stagebureau een Engelse sollicitatiebrief en CV moeten schrijven. Aan de hand daarvan hebben ze nu een profiel voor me aangemaakt, die ze gebruiken om een geschikte stageplek voor me te zoeken. Oftewel, de zoektocht is van start! “New Zealand Internships”, een partner kantoor van Stagereizen, gaat nu voor mij op zoek en hopelijk vinden ze een mooie stage en hoor ik snel van ze!

Ondertussen ben ik mezelf natuurlijk al uitgebreid aan het inlezen. Daar kan ik echt geen genoeg van krijgen en er zijn zoveel fantastische dingen die ik wil gaan zien als ik in Nieuw-Zeeland ben! Gelukkig worden er vanuit Stagereizen leuke trips georganiseerd, waarbij je met een groep andere stagiaires op pad gaat. Daar ga ik dus zeker ook aan deelnemen! Mocht je het leuk vinden te zien wat me misschien te wachten staat, kijk dan het filmpje van Stagereizen van de trip naar Bay of Islands of van de trip naar Coromandel.

Als je nog niet bent ingeschreven voor de mailinglijst, en het lijkt je leuk op de hoogte te blijven, schrijf je dan hiernaast even in!

1. Opa en Oma:
    3 oktober 2017
    Mooi Dimphy. Geweldig om je zo in te kunnen leven in hetgeen je allemaal wilt gaan beleven. Top!!!!!!